Kategorijos

Dienos akcija

D.U.K.

Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienos prekės kortelėje. Viso užsakymo pristatymo laikas priklauso nuo tame užsakyme esančių prekių maksimalaus pristatymo laiko.
Ne, šiuo metu atsiimti prekes vietoje nėra galimybės. Pristatome kurjeriu arba į Jums patogų paštomatą visoje Lietuvoje.
Už prekes grynaisiais atsiskaityti galima DPD kurjeriui.
Ne, galimybės pirkti išsimokėtinai nėra.
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis lapas. Visų prekių kainos mūsų elektroninėje svetainėje nurodytos su PVM.
Prašome kreiptis el. paštų info@piguimu.lt , atsiųsime išankstinę sąskaitą.
Siuntos sėkimo kodas bus išsiųtas el.paštu.

Dėl grąžinimo kreiptis el.paštu : info@piguimu.lt

Kokybiškų Prekių Grąžinimas



Pirkite drąsiai! Įsigytas kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų. 

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Grąžinimas atliekamas per 14 dienų. Terminas skaičiuojamas nuo grąžinimo pristatymo dienos pardavėjui.

•Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
•Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
•Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos
•Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
•Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
•Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
•Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
•Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma
•Pinigai už prekę grąžinami pavedimu į sąskaitą, kurią nurodo pirkėjas.


Nekokybiškų prekių grąžinimas


Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: tvarkomos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.



Garantinis:

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas yra 12 mėn.

Dėl garantinio kreiptis el.paštu : info@piguimu.lt

Garantija galioja tik pateikus gaminio pirkimo dokumentą.



Jei prekės negalime sutvarkyti pardavėjas įsipareigoja pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Jei pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, pirkėjui grąžinama sumokėta suma.


Garantinija netaikoma, jei žala arba gedimai atsirado dėl:

• netinkamo gaminio instaliavimo, netinkamo naudojimo, techninių reikalavimų ar saugumo standartų, be
kita ko ir dėl netinkamo sandėliavimo, kritimo ant žemės ir stiprių smūgių.
• korozijos, purvo, vandens arba smėlio.
• remonto, modifikacijų arba valymo, atlikto ne gamintojo įgaliotame serviso centre.
• gaminiui netinkamų atsarginių dalių, programinės įrangos arba sąnaudinių medžiagų naudojimo.
• nelaimingų atsitikimų arba įvykių arba bet kokių priežasčių, kurioms gamintojas neturi įtakos, be kita ko ir
dėl žaibo, vandens, ugnies, magnetinių laukų ir netinkamo vėdinimo.
• jei gaminys neatitinka konkrečios šalies, kuri nėra pirkimo šalis, standartų arba specifikacijų. Bet koks
bandymas pritaikyti gaminį kitų valstybių techniniams ar saugumo reikalavimams panaikina visas teises į
garantinį aptarnavimą.



Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje