Kategorijos

Dienos akcija

Naujienos

D.U.K.

Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienos prekės kortelėje. Viso užsakymo pristatymo laikas priklauso nuo tame užsakyme esančių prekių maksimalaus pristatymo laiko.
Ne, šiuo metu atsiimti prekes vietoje nėra galimybės. Pristatome kurjeriu arba į Jums patogų paštomatą visoje Lietuvoje.
Už prekes grynaisiais atsiskaityti galima Venipak kurjeriui.
Ne, galimybės pirkti išsimokėtinai nėra.
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis lapas. Visų prekių kainos mūsų elektroninėje svetainėje nurodytos su PVM.
Prašome kreiptis el. paštų info@piguimu.lt , atsiųsime išankstinę sąskaitą.
Jeigu esate registruotas klientas , galite prisijungti prie paskyros. Matysite siuntos sekimo kodą. Jeigu neturite susikurę paskyros , paspauskite šią nuoradą https://piguimu.lt/svecio-paskyra ir įvėskite savo užsakymo numerį ir el.paštą . Matysite siuntos sekimo kodą.

Pirkite drąsiai! Jeigu internetu įsigyta prekė neatitiks Jūsų lūkesčių per 14 dienų galėsite ją grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje Vartotojucentras.lt, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). 

Grąžinimas:


Dėl grąžinimo kreiptis el.paštu : info@piguimu.lt

Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas pardavėją el.paštų info@piguimu.lt ir nurodant užsakymo numerį.



Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:


•Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
•Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
•Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
•Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
•Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
•Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
•Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
•Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
•Pinigai už prekę grąžinami pavedimu į sąskaitą, kurią nurodo pirkėjas.
•Visas išlaidas, susijusias su prekės apmoka Pirkėjas.
•Gražinant prekes  jas privaloma pristatyti per kurjerį. Adresas: MB"VIRINTA" , Pramonės pr. 6-102 , Kaunas , Lt-51267 , Tel: +37063518922



Garantinis:

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas yra 12 mėn.


Dėl garantinio kreiptis el.paštu : info@piguimu.lt

Garantija galioja tik pateikus gaminio pirkimo dokumentą.


Garantinis terminas nurodytas prie prekės aprašymo. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių PVM sąskaitos – faktūros išrašymo dienos.

Jei prekės negalime sutvarkyti pardavėjas įsipareigoja pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Jei pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Gražinant prekes  jas privaloma pristatyti per kurjerį. Adresas: MB"VIRINTA" , Pramonės pr. 6-102 , Kaunas , Lt-51267 , Tel: +37063518922

Garantinija netaikoma, jei žala arba gedimai atsirado dėl:

• netinkamo gaminio instaliavimo, netinkamo naudojimo, techninių reikalavimų ar saugumo standartų, be
kita ko ir dėl netinkamo sandėliavimo, kritimo ant žemės ir stiprių smūgių.
• korozijos, purvo, vandens arba smėlio.
• remonto, modifikacijų arba valymo, atlikto ne gamintojo įgaliotame serviso centre.
• gaminiui netinkamų atsarginių dalių, programinės įrangos arba sąnaudinių medžiagų naudojimo.
• nelaimingų atsitikimų arba įvykių arba bet kokių priežasčių, kurioms gamintojas neturi įtakos, be kita ko ir
dėl žaibo, vandens, ugnies, magnetinių laukų ir netinkamo vėdinimo.
• jei gaminys neatitinka konkrečios šalies, kuri nėra pirkimo šalis, standartų arba specifikacijų. Bet koks
bandymas pritaikyti gaminį kitų valstybių techniniams ar saugumo reikalavimams panaikina visas teises į
garantinį aptarnavimą.

Gaminyje neaptikus gedimų visas su aptarnavimu susijusias išlaidas apmoka pirkėjas.